Sneller naar je doel met pr

Jennifer Delano, entrepreneur en high-end strategisch pr-specialist verdiende haar sporen door bijna twintig jaar te werken aan de promotie van aansprekende bedrijven, zoals Topbloemen, BNI, en ANWB, en ze zette de verkiezing Duurzaamste Bedrijf van Nederland op de kaart. De laatste tien jaar specialiseerde ze zich in pr van mkb-bedrijven. Naast fulltime pr verzorgen voor bedrijven door ze gepubliceerd te krijgen in kleine en grote media, is Jennifer Delano zelf met regelmaat in de media te vinden als pr-expert, bijvoorbeeld bij Radio 1, EditieNL, NRC, Metro en Hart van Nederland.

De laatste tien jaar specialiseerde ze zich in pr van mkb-bedrijven. Naast fulltime pr verzorgen voor bedrijven door ze gepubliceerd te krijgen in kleine en grote media, is Jennifer Delano zelf met regelmaat in de media te vinden als pr-expert, bijvoorbeeld bij Radio 1, EditieNL, NRC, Metro en Hart van Nederland.

Jennifer Delano prikt de mythe door dat pr een onderdeel is van de marketing-communicatiemix. Ze geeft mensen inzicht in de vaak onbegrepen wereld van pr en de kansen hiervan. Tegen de stroom van de Nederlandse cultuur in waarin “doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg” de boventoon voert, legt Jennifer uit dat je hoofd boven het maaiveld uitsteken nodig is om doelen te realiseren. Om daarmee als bedrijf de eerste stap te maken naar een gestructureerde opbouw van nieuw klantencontact. Maar vooral dat aandacht trekken niet alleen leuk is, maar ook heel effectief als u uw doelen wilt bereiken.

J

ennifer Delano, entrepreneur en high-end strategisch pr-specialist verdiende haar sporen door bijna twintig jaar te werken aan de promotie van aansprekende bedrijven, zoals Topbloemen, BNI, en ANWB, en ze zette de verkiezing Duurzaamste Bedrijf van Nederland op de kaart.


Waarom versterkt media-aandacht/ pr nu uw marketing?

Een ‘ja’ op één van deze vragen? Uw persbericht gaat zo de prullenbak in...

Afgelopen kwartaal deed Jennifer een aantal spreekklussen. Over zichtbaarheid en over nieuws herkennen en naar buiten brengen. Iedereen in de zaal wilde graag een goodybag winnen. Na de uitleg wat iets nieuwswaardig maakt gingen de deelnemers aan de slag om een titel voor een persbericht te schrijven. Dat viel best wel tegen.

Na afloop vroeg Jennifer iedereen met een titel voor een persbericht zijn/haar hand op te steken. Daar vielen al de eerste mensen af. Toen stelde ze de volgende vragen:

Is de titel een vraag?
Eindigt de titel met een uitroepteken?
Is de titel een mening?

En daarna vertelde Jennifer dat iedereen die daar ‘ja’ op kon antwoorden... weer mocht gaan zitten. Bijna iedereen zat weer op zijn of haar stoel.

Een van de deelnemers verzuchtte: “Ook met uitleg is dit nog best wel moeilijk zeg. Het is echt een vak dat public relations.”

Om pr de juiste boost te geven, kunt u het beste kiezen voor periodieke pr. Hiermee bouwt u steeds verder aan uw zichtbaarheid. 

Wijkermeerstraat 7, 2131 HB Hoofddorp
06-39 755 493
contact@delanopr.nl

U haalt meer uit uw identiteit.

Uw naamsbekendheid en zichtbaarheid verbeteren;

Uw plannen en resultaten worden bij een veel grotere doelgroep bekend;

U werkt planmatig en sneller naar de realisatie van uw pr-doelen;

U versterkt uw propositie naar de markt;

Jennifer Delano is ook de oprichter van Haarlemmermeer Business Plaza. Zoekt u naar exposure in de Haarlemmermeer of Lisse. Klik HIER voor een (gratis) profiel!

Sneller naar je doel met pr

Jennifer Delano, entrepreneur 
en high-end strategisch 
pr-specialist verdiende haar sporen door bijna twintig jaar te werken aan de promotie van aansprekende bedrijven, zoals Topbloemen, BNI, en ANWB, 
en ze zette de verkiezing Duurzaamste Bedrijf van Nederland op de kaart. De laatste tien jaar specialiseerde ze zich in pr van mkb-bedrijven. Naast fulltime pr verzorgen voor bedrijven door ze gepubliceerd te krijgen in kleine en grote media, is Jennifer Delano zelf met regelmaat in de media te vinden als pr-expert, bijvoorbeeld bij Radio 1, EditieNL, NRC, Metro en Hart van Nederland.

Jennifer Delano

Jennifer Delano, entrepreneur en high-end strategisch pr-specialist verdiende haar sporen door bijna twintig jaar te werken aan de promotie van aansprekende bedrijven, zoals Topbloemen, BNI, en ANWB, en ze zette de ver-kiezing Duurzaamste Bedrijf van Nederland op de kaart. 

De laatste tien jaar specialiseerde ze zich in pr van mkb-bedrijven. Naast fulltime pr verzorgen voor bedrijven door ze gepubliceerd te krijgen in kleine en grote media, is Jennifer Delano zelf met regelmaat in de media te vinden als pr-expert, bijvoorbeeld bij Radio 1, EditieNL, NRC, Metro en Hart van Nederland.

Jennifer Delano prikt de mythe door dat pr een onderdeel is van de marketing-communicatiemix. Ze geeft mensen inzicht in de vaak onbegrepen wereld van pr en de kansen hiervan. Tegen de stroom van de Nederlandse cultuur in waarin “doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg” de boventoon voert, legt Jennifer uit dat je hoofd boven het maaiveld uitsteken nodig is om doelen te realiseren. Om daarmee als bedrijf de eerste stap te maken naar een gestructureerde opbouw van nieuw klantencontact. Maar vooral dat aandacht trekken niet alleen leuk is, maar ook heel effectief als u uw doelen wilt bereiken.

Een ‘ja’ op één van deze vragen? Uw persbericht gaat zo de prullenbak in...

Afgelopen kwartaal deed Jennifer een aantal spreekklussen. Over zicht-baarheid en over nieuws herkennen en naar buiten brengen. Iedereen in de zaal wilde graag een goodybag winnen. Na de uitleg wat iets nieuws-waardig maakt gingen de deelnemers aan de slag om een titel voor een persbericht te schrijven. Dat viel best wel tegen.

Na afloop vroeg Jennifer iedereen met een titel voor een persbericht zijn/ haar hand op te steken. Daar vielen al de eerste mensen af. Toen stelde ze de volgende vragen:

Is de titel een vraag?
Eindigt de titel met een uitroepteken?
Is de titel een mening?

En daarna vertelde Jennifer dat ieder-een die daar ‘ja’ op kon antwoorden... weer mocht gaan zitten. Bijna ieder-een zat weer op zijn of haar stoel.

Een van de deelnemers verzuchtte: “Ook met uitleg is dit nog best wel moeilijk zeg. Het is echt een vak dat public relations.”

Jennifer Delano is ook de oprichter van Haarlemmermeer Business PlazaZoekt u naar exposure in de Haarlemmermeer of Lisse. Klik HIER voor een (gratis) profiel!

Wijkermeerstraat 7, 
2131 HB Hoofddorp
06-39 755 493
contact@delanopr.nl


Waarom versterkt mediaaandacht/pr nu uw marketing?

U versterkt uw propositie naar de markt;

U werkt planmatig en sneller naar de realisatie van uw pr-doelen;

Uw plannen en resultaten worden bij een veel grotere doelgroep bekend;

Uw naamsbekendheid en zichtbaarheid verbeteren;

U haalt meer uit uw identiteit.

Om pr de juiste boost te geven, kunt u het beste kiezen voor periodieke pr. Hiermee bouwt u steeds verder aan uw zichtbaarheid. 

Meer informatie

Onderneem in is het nieuwe online-magazine voor ondernemers in uw regio. Dit nieuwe online mediaplatform zet iedere editie 10 tot 12 ondernemers verrassend in de schijnwerpers. Onderneem in verschijnt 4 keer per jaar als magazine maar is dankzij het blijvende online archief altijd benaderbaar. Zo biedt het een interactief podium om te netwerken en te verbinden met nieuwe klanten.

Neem contact op

Neem voor meer informatie contact met ons op of laat een bericht achter via dit formulier.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel dit magazine

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

Zoeken in publicaties

Zoek naar een specifieke term in de verschillende publicaties.
Vul minimaal 3 karakters in.

Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.