met een goed gevoel

Karin van den Berg van Radixize marketing onderdeel van Marketing Creator voelt zich sterk betrokken bij de wereld van therapeuten en andere ‘alternatieve’  dienst-verleners in de gezondheids- en zorgsector.

Een beter resultaat

Radixize marketing

Wat is uw aanpak?

Een grondig kennismakingsgesprek geeft mij een duidelijk beeld van hoe een praktijk functioneert.
Van daaruit gaan eventueel meteen door naar de mogelijke verbeterpunten met praktische tips; goed uitvoerbaar en passend bij hun manier van werken.
 Ik bied ze een tweejarig traject aan, waarin ik ze leer en help met meer gevoel krijgen voor de wissel-werking met hun cliënten. Hierdoor weet ik nog beter aan te sluiten bij hun manier van werken en hun persoonlijkheid.
Ze leren een beter en completer beeld van hun mogelijkheden te geven, zodat een cliënt ook terug komt met eventuele andere klachten. Als aanvulling bied ik de mogelijkheid om medische microvaat-therapie in te zetten als aanvulling op hun zorg-pakket om nog betere resultaten te krijgen.

Mijn doel met het marketing Radixize-programma is ze hierin zelf redzaam te maken. Dit sluit helemaal aan bij hun ideeën over dienstverlening.

Communicatie en structuur

Ik leer therapeuten vanuit een structuur te communiceren met hun doelgroepen en zakelijk te kijken naar hoe ze naar buiten treden, terwijl hun focus op een optimale zorgverlening blijft. In deze sector zie ik, dat alles beklemmend werkt door alle regeltjes. Met mijn aanpak biedt ze als het ware vrijheid, een beter inkomen met behoud van kwaliteit en aandacht van hun zorgverlening.
Door therapeuten inzicht te geven in hun eigen praktijk, krijgen ze een beter beeld in werkuren en inkomen daaruit; om vandaaruit de praktijk financieel gezien meer in balans te brengen.

Daarvoor leer ik ze bijvoorbeeld, hoe ze meer waardering krijgen voor de toegevoegde waarde, die ze hun cliënten bieden. Dit begint met eerst zelf meerwaarde hiervan zien en voelen.

Kwaliteit, zichtbaarheid en verdienen

De vakspecialisten onder de therapeuten zijn vaak heel goed in wat ze doen in hun kennisvelden. Ondanks de kwaliteit die ze bieden, hebben ze toch vaak problemen met gevonden worden door cliënten en daarna in beeld te blijven. 

Veel therapeuten zijn continu bezig met hun innerlijke en kennis-ontwikkeling, waardoor ze op meerdere klacht-gebieden werken. Helaas worden ze meestal niet als zodanig gezien door hun cliënten. Die zoeken vaak een nieuwe hulpverlener bij een nieuw probleem. Voor therapeuten is het een probleem om zichzelf herkenbaar en zichtbaar te maken met al hun kennisvelden. 

De regeltjes uit het verzekeringsstelsel maken dat vaak extra moeilijk. Waardoor de verdienste onder de maat blijven.

‘Mijn doel met het marketing Radixize-programma
is therapeuten zelf redzaam te maken’

‘Voor therapeuten is het een probleem om zichzelf herkenbaar en zichtbaar te maken met al hun kennisvelden’

Wat spreekt u daarin zo aan?

Uit eigen ervaring en van mensen uit mijn persoonlijke omgeving zag ik, hoe moeilijk het soms is om die zorg te vinden, die nodig is. Ook bij langdurig zieke mensen blijft het vaak bij een standaardoplossing met medicijnen. Soms extra medicijnen om bijwerkingen op te heffen. Het zelf-herstellend vermogen van het lichaam wordt daarmee niet gestimuleerd en aangesproken. Daar zijn juist de specialistische therapeuten heel goed in.

Radixize marketing

Karin van den Berg van Radixize marketing onderdeel van Marketing Creator voelt zich sterk betrokken bij de wereld van therapeuten en andere ‘alternatieve’  dienst-verleners in de gezondheids- en zorgsector.

Een beter resultaat met een goed gevoel

Wat spreekt u daarin zo aan?

Uit eigen ervaring en van mensen uit mijn persoonlijke omgeving zag ik, hoe moeilijk het soms is om die zorg te vinden, die nodig is. Ook bij langdurig zieke mensen blijft het vaak bij een standaardoplossing met medicijnen. Soms extra medicijnen om bijwerking-en op te heffen. Het zelfherstellend vermogen van het lichaam wordt daarmee niet gestimuleerd en aan-gesproken. Daar zijn juist de speciali-stische therapeuten heel goed in.

Voor therapeuten is het een probleem om zichzelf herkenbaar en zichtbaar te maken met al hun kennisvelden

Kwaliteit, zichtbaarheid en verdienen

De vakspecialisten onder de thera-peuten zijn vaak heel goed in wat ze doen in hun kennisvelden. Ondanks de kwaliteit die ze bieden, hebben ze toch vaak problemen met gevonden worden door cliënten en daarna in beeld te blijven. Veel therapeuten zijn continu bezig met hun innerlijke en kennis-ontwikkeling, waardoor ze op meer-dere klacht-gebieden werken. Helaas worden ze meestal niet als zodanig gezien door hun cliënten. Die zoeken vaak een nieuwe hulpverlener bij een nieuw probleem. Voor therapeuten is het een probleem om zichzelf herkenbaar en zichtbaar te maken met al hun kennisvelden. De regeltjes uit het verzekeringsstelsel maken dat vaak extra moeilijk. Waardoor de verdienste onder de maat blijven.

Mijn doel met het marketing Radixize-programma is therapeuten zelf redzaam te maken

Wat is uw aanpak?

Een grondig kennismakingsgesprek geeft mij een duidelijk beeld van hoe een praktijk functioneert.
Van daaruit gaan eventueel meteen door naar de mogelijke verbeterpunten met praktische tips; goed uitvoerbaar en passend bij hun manier van werken.
 Ik bied ze een tweejarig traject aan, waarin ik ze leer en help met meer gevoel krijgen voor de wissel-werking met hun cliënten. Hierdoor weet ik nog beter aan te sluiten bij hun manier van werken en hun persoonlijkheid.
Ze leren een beter en completer beeld van hun mogelijkheden te geven, zodat een cliënt ook terug komt met eventuele andere klachten. Als aanvulling bied ik de mogelijkheid om medische microvaat-therapie in te zetten als aanvulling op hun zorg-pakket om nog betere resultaten te krijgen.

Mijn doel met het marketing Radixize-programma is ze hierin zelf redzaam te maken. Dit sluit helemaal aan bij hun ideeën over dienstverlening.

Communicatie en structuur

Ik leer therapeuten vanuit een structuur te communiceren met hun doelgroepen en zakelijk te kijken naar hoe ze naar buiten treden, terwijl hun focus op een optimale zorgverlening blijft. In deze sector zie ik, dat alles beklemmend werkt door alle regeltjes. Met mijn aanpak biedt ze als het ware vrijheid, een beter inkomen met behoud van kwaliteit en aandacht van hun zorgverlening.
Door therapeuten inzicht te geven in hun eigen praktijk, krijgen ze een beter beeld in werkuren en inkomen daaruit; om vandaaruit de praktijk financieel gezien meer in balans te brengen.
Daarvoor leer ik ze bijvoorbeeld, hoe ze meer waardering krijgen voor de toegevoegde waarde, die ze hun cliënten bieden. Dit begint met eerst zelf meerwaarde hiervan zien en voelen.