Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.

Online publicaties 
zijn de
toekomst

van de Wall vormgeving



Makers van

Onderneem in

Kortom, Onderneem in is een laagdrempelig (gratis!) digitaal magazine waar je als ondernemer maar al te graag in wilt staan. Een kwalitatief blad dat zo ontwikkeld en vormgegeven is, dat je uiterst eenvoudig je weg vindt naar de verschillende artikelen. ‘Het magazine moet ‘oma-proof’ zijn,’ zegt Henk van de Wall met een knipoog. “En niet geheel onbelangrijk in het kader van maatschappelijk ondernemen: online publiceren is een stuk groener dan magazines printen.’

Meer weten over Onderneem In? Of hoe u online magazines kunt inzetten voor uw bedrijf? Neem contact met ons op, wij vertellen u er alles over.

Laagdrempelig en gratis kwaliteitsmagazine

Onderneem in

‘De kracht van Onderneem in is,’ vervolgt Henk enthousiast, ‘dat we onze lezers een krachtige mix van interviews, achtergrondartikelen en advertorials aanbieden, die 100% aansluiten bij het interesse-gebied van ondernemers in een bepaalde regio. Daarnaast plaatsen we altijd coverartikelen die interessant zijn voor ondernemers waar ook in Nederland. Zoals in deze editie het interview met oud-staatssecretaris Fred Teeven. Ondernemers die zich willen verzekeren van een doeltreffend artikel, nemen we alle zorgen uit handen. Tegen een zeer scherp tarief interviewt een van onze professionele tekstschrijvers je en zet een goede fotograaf je op de foto, zodat je in een kernachtig artikel jezelf, jouw organisatie en je diensten perfect over het voetlicht kunt brengen. En als je servicegebied groter is dan je eigen regio, bestaat de mogelijkheid je artikel door te plaatsen in edities van Onderneem in elders in het land.’

Interactief, meetbaar en met een groot bereik

‘Wat ik na 20 jaar nog steeds het leukste vindt? Bladen maken! Hoe mooi is het, als je met alle disciplines bij elkaar een mooi eindproduct boetseert uit beeld, tekst en vormgeving? Het mooie van de digitale publicaties die we maken is, dat ze interactief en dus allesbehalve statisch zijn. Ze zijn bovendien meetbaar en hebben een groot bereik. Je kunt ze op elk gewenst moment en overal waar een internet-verbinding is bekijken op je desktop, tablet of mobiel. Wij zorgen ervoor dat het op elk scherm goed leesbaar is. Wil je informatie door ons laten actualiseren? Kan. Foto’s vervangen? Geen probleem. Filmpjes toevoegen? Gaat lukken. De mogelijkheden van digitale publicaties zijn eindeloos.’

Je hebt vormgevers die comfortabel blijven hangen in wat ze al jaren deden… én vormgevers die visionair zijn. Die meegaan in de grafische ontwikkelingen die ons digitale tijdperk te bieden heeft. Vakmensen die soms ook stappen durven zetten die anderen (nog) niet durven nemen. Henk van de Wall hoort bij die categorie ondernemende creatievelingen. 

Henk is vormgever en uitgever pur sang. Met beide benen op de grond, maar altijd in staat om vorm te geven aan alles wat zijn opdrachtgevers offline én online willen communiceren. ‘Natuurlijk blijf ik ook nog steeds betrokken bij het vertrouwde printwerk. Zoals het onderscheidend ontwerpen en vormgeven van mooie huisstijlen en logo’s, tijdschriften, brochures en folders.’

van de Wall vormgeving
Online publicaties 
zijn de
toekomst



Makers van

Onderneem in

Je hebt vormgevers die comfortabel blijven hangen in wat ze al jaren deden… én vormgevers die visionair zijn. Die meegaan in de grafische ontwikkelingen die ons digitale tijdperk te bieden heeft. Vakmensen die soms ook stappen durven zetten die anderen (nog) niet durven nemen. Henk van de Wall hoort bij die categorie ondernemende creatievelingen. 

Henk is vormgever en uitgever pur sang. Met beide benen op de grond, maar altijd in staat om vorm te geven aan alles wat zijn opdrachtgevers offline én online willen communi-ceren. ‘Natuurlijk blijf ik ook nog steeds betrokken bij het vertrouwde printwerk. Zoals het onderscheidend ontwerpen en vormgeven van mooie huisstijlen en logo’s, tijdschriften, brochures en folders.’

Interactief, meetbaar en met een groot bereik

‘Wat ik na 20 jaar nog steeds het leukste vindt? Bladen maken! Hoe mooi is het, als je met alle disciplines bij elkaar een mooi eindproduct boetseert uit beeld, tekst en vorm-geving? Het mooie van de digitale publicaties die we maken is, dat ze interactief en dus allesbehalve statisch zijn. Ze zijn bovendien meetbaar en hebben een groot bereik. Je kunt ze op elk gewenst moment en overal waar een internetverbinding is bekijken op je desktop, tablet of mobiel. Wij zorgen ervoor dat het op elk scherm goed leesbaar is. Wil je informatie door ons laten actualiseren? Kan. Foto’s vervangen? Geen probleem. Filmpjes toevoegen? Gaat lukken. De mogelijkheden van digitale publicaties zijn eindeloos.’

Onderneem in

‘De kracht van Onderneem in is,’ vervolgt Henk enthousiast, ‘dat we onze lezers een krachtige mix van interviews, achtergrondartikelen en advertorials aanbieden, die 100% aansluiten bij het interessegebied van ondernemers in een bepaalde regio. Daarnaast plaatsen we altijd coverartikelen die interessant zijn voor ondernemers waar ook in Nederland. Zoals in deze editie het interview met oud-staatssecretaris Fred Teeven. Ondernemers die zich willen verzekeren van een doel-treffend artikel, nemen we alle zorgen uit handen. Tegen een zeer scherp tarief interviewt een van onze professionele tekstschrijvers je en zet een goede fotograaf je op de foto, zodat je in een kernachtig artikel jezelf, jouw organisatie en je diensten perfect over het voetlicht kunt brengen. En als je servicegebied groter is dan je eigen regio, bestaat de mogelijkheid je artikel door te plaatsen in edities van Onderneem in elders in het land.’

Laagdrempelig en gratis kwaliteitsmagazine

Kortom, Onderneem in is een laagdrempelig (gratis!) digitaal magazine waar je als ondernemer maar al te graag in wilt staan. Een kwalitatief blad dat zo ontwikkeld en vormgegeven is, dat je uiterst eenvoudig je weg vindt naar de verschillende artikelen. ‘Het magazine moet ‘oma-proof’ zijn,’ zegt Henk van de Wall met een knipoog. “En niet geheel onbelang-rijk in het kader van maatschappelijk ondernemen: online publiceren is een stuk groener dan magazines printen.’

Meer weten over Onderneem In?
Of hoe u online magazines kunt inzetten voor uw bedrijf? Neem contact met ons op, en wij vertellen u er alles over.